tisdag 11 december 2012

Julkulor i fat...

När jag klädde granen så fick jag några kulor över som inte fick plats. Eller rättera sagt var de lite för tunga för de stackars grenarna på granan. Jag tyckte inte att det såg så roligt ut när hela grenen var böjd i en båge och längst ut på tippen hängde en tung glaskula som i vilken sekund som helst kunde ramla ner i golver och gå sönder.
Jag fick fundera en stund på var jag skulle göra av alla kulorna men sedan hittade jag ett stort fat i keramik som kunde passa bra. Så nu ligger kulorna i fatet och riskerar inte att ramla ner...
 
 
 
Blomsterdesign i Landskrona
 

2 kommentarer:

  1. Snyggt! Silvrigt och vackert... Kraam Pia

    SvaraRadera
  2. Åh, så mycket kul, spännande och inspirerande i din header. Och silverkulorna på fat, bra idé.
    Hej hopp!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...