fredag 18 januari 2013

Inspiration från FORMEX

Igår var jag i Stockholm på FORMEX och tittade på allt fina saker.
Det e inte klokt så många olika leverantörer det finns, flera hundra. Det är roligt att titta och få inspiration från så många olika företag och se att man kan skylta och exponera samma varor på många olika sätt.
Inne på mässan kändes det som våren hade kommit! Där var massor av färgglada varor överallt och många olika vårblommor, bl.a tulpaner, pärlhyacinter, penséer m.m.

Här ser väl mysigt ut att slå sig ner? Kolla in de söta tofflorna!
Så hade jag kunnat tänka mig att ha det till sommaren i trädgården.
Ib Laursen hade många fina saker

Visst känner man våren när man tittar på denna bilden!? 
Det visades mycket naturmaterial som hampa, sjögräs, rotting m.m 
Snyggt tillsammans med det gröna från växterna


I morgon visar jag fler bilder från Formex och då ska jag bl.a. visa en festlig sak som jag hoppas ska bli verklighet i min trädgård till våren men det blir inte förrän i morgon.
Trevlig kväll!


Blomsterdesign i Landskrona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...